you're not big, you're not clever

på ells begäran, ska jag börja uppdatera oftare.

igår, tisdag, så hade jag studiedag, en väl behövd sådan. jag vaknade runt elva och pluggade lite tills jag stack till ells vid fyra. intensivt chillande blev det tills vi sprang till bussen på en minut! jag har aldrig sprungit så fort. ells bad mig springa i förväg för att hon behövde låsa dörren och så. haha, det måste sett jätteroligt ut för killarna vid pizzerian som först ser mig springa skitsnabbt förbi dem, och 30 sekunder senare kommer ells och gör samma sak. haha. vi var i alla fall helt uppe i varv när vi kom till tam-tam mötet. efter mötet blev det buss och chips igen innan karro's piltshow. den var super, (var superflumm under andra halvan), sen blev det bussen hem. trött.

idag var det tillbaks till skolan. kör, franska, svenska, engelska och lite squaredance.

jag har tre nationella prov nästa vecka, för den som antecknar. behöver jag skriva hur superkul det ska bli och att jag knappt kan bärga mig?

dagens låt: everything's just wonderful - lily allen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0