we are who we are so love yourself



skidåkningen gick bra, förutom att det fanns en stor isfläck mitt i backen och jag ramlade en gång där så mitt ben knäcktes eller lät på ngt konstrigt sätt. det känns iaf fortfarande. :/ hoppas det blir bättre. men det var en givande dag för enligt linnéa och carro så kan jag åka skidor nu (: (tack för all hjälp).

i can't wait 'til the weekend when ells and julia comes home. we'll have so much fun :D

utseendet och bloggen överhuvudtaget ska fixat så fort jag får tid.


Kommentarer
Postat av: Linnea S

det var skit kul idag! :D

barnbacksåkaren... :P

2009-01-05 @ 21:37:57
URL: http://ensvensson.devote.se
Postat av: Agnes

bäst att kolla på din blogg så man hänger med :3 <333333

2009-01-09 @ 14:52:20
Postat av: Anonym

j. hhiihhihiihihihhi

2009-01-11 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0