times square can't shine as bright as you, i swear it's true

hahah, hur ska man beskriva denna? | americas suitehearts

yes. it's here. fall out boy's andra singel från 'folie à deux', 'americas suitehearts'.. videon är minst sagt... konstig. påminner lite om panic at the disco's 'that green gentlemen'.

the day after tomorrow gick igår på tv. jag hade inte sett den förut. den var otroligt bra. makes you also think a little bit...

jag saknar massor med folk. många personer är inte i staden för tillfället :( men maria håller sig hemma som tur. :D

skidor på måndag med carro, karin, linnéa och lydia? äre ngn mer som vill hänga på så är det bra att hojta till! :D

dagens låt: the rocket summer - a song is not a business plan

edit: såg ett as bra south park avsnitt nyss, de gjorde parodi på the day after tomorrow, det var löss som skulle utrotas från en killes huvud. haha. älska dålig humor.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet! Den är ganska skruvad, men jag tycker Patrick är lite söt i den här. Det märks att han är lite mer van vid "the spotlight" nu, asså han tar mer plats och kryper liksom inte undan :P Det är bra :)

2009-01-02 @ 19:26:27
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Linnea S

fan vad härliiigt! :D

2009-01-02 @ 20:47:09
URL: http://ensvensson.devote.se/
Postat av: Anonym

julia ellaaa vi saknar dig jattemktttttt

2009-01-03 @ 16:40:18
Postat av: alice

haha jag älskar den där intervjun (a)

2009-01-04 @ 13:43:57
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0