if home is where the heart is then we're all just fucked

jag såg cloverfield (varför heter filmen så?) och barnhemmet igår. jag gillade verkligen båda. men cloverfield var bäst. jag och ells tänkte se den på bio när vi var i sthlm förra året, men jag gav efter och vi såg juno ist. fan, jag skulle övertalat ells att se cloverfield.

barnhemmet var en spansk skräckfilm som krävde lite tänkande, men om man fatta allt så var den riktigt bra.

ni kanske undrar varför jag är uppe så tidigt men det blev lite fram och tillbaka med skidåkningen idag, men nu är det fixat. ska hemifrån runt tio, sen kommer jag tillbaka runt middag ikv. det ska bli härligt. tillslut blev det  jag, carro, linnéa och lydia, det blir great!

dagens låt: panic at the disco - karma police (radiohead cover)


Kommentarer
Postat av: felicia

Kärlek på Karma Police covern. :)

2009-01-09 @ 19:23:17
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0