i love you but i'm letting go

i måndags vaknade jag och kände att jag skulle dö, hade nära 40 graders feber och jag kunde typ inte stå upp så jag har varit sjuk sen dess. mår helt enkelt piss och det är ju så passande nu innan nationella som börjar nästa vecka och jag har noll böcker eller ngt hemma. tröstar mig själv just nu med maroon 5 låtar. snart ska jag försöka sova igen. smsa, det uppskattas alltid!

träffade ells i helgen och bowlade en stund, hon och jj hade kommit hem från polen. jag har fortfarande inte träffat jj på typ två veckor. i missss her!

btw, om 12 dagar ska jag ha valt gymnasie och linje..


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag minns hur svårt jag hade att välja, jag slumpade typ kvällen innan mellan de tre jag ville gå :P

2009-01-14 @ 15:57:28
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Anonym

MEN ÄR DU FRISK SNART ELLER

2009-01-15 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0