it wants to be born now




igår kväll var jag på bio med julia och ells och såg 'the unborn' som hade biopremiär 23 januari. så här skriver sidan 'filmdelta' om den: 

'det händer att själen efter en människa som dött, är så ondskefull att vägen till himlen är stängd för den. istället tvingas den till en ändlös vandring i gränslandet mellan världarna på ständig jakt efter en ny kropp att ta i besittning. och ibland lyckas den...'

cam gigadet spelar rollen som mark i denna film. han är ju inte helt okänd efter sin roll som james i 'twilight'. odette yustman (som man även ser i cloverfield) spelar huvudpersonen casey beldon och meagan good (one missed call, saw v) spelar casey's bästa vän, romy.

slutet får mig att undra om det kommer en tvåa. filmen var i alla fall superbra och det blev en hel del skrikande under den. (:


Kommentarer
Postat av: e l l a - your brother from another mother

"en hel del skrikande"

heheheheheheehehehheeheh

min hjärna är fuckad för jag har skrivit om andra världskriget i 2 timmar. jag var nära att stava 'hjärna' 'järna' där uppe, du vet. ahahah.

jag lyssnar på lars winnerbäck just nu. det är fint.

jag har matteprov och soprov på tisdag och jag har inte tränat nåt. pusspuss

2009-01-25 @ 17:10:05
Postat av: Anonym

jul: skriv att du skrek som du alrdig gjort förut ahhahahahaah JAG SKSA KOLL å en skräckfilm nu, ''bug'' jag kmr avlida

2009-01-25 @ 17:53:17
Postat av: e l l a - your brother from another mother

ag , skriv oftare! jag blir uttråkad.

2009-01-28 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0