change

jag älskar när pete skriver långa ogenomtänka inlägg på hans blogg. haha, bara skriver alltså. och jag kommenterar ju också helt ointressant och osammanhängande!

idag skrattade jag mkt och det var väl behövt. pauline och jag låste in hannah för att nämna ngt. sen dansade jag cha-cha och bugg med linnea på idrotten. sen blev det lite galen polka också. haha. för roligt!

om inte linnea skulle sagt det till mig så skulle jag aldrig vetat att det är min namnsdag idag! haha, tänka sig.

yes. cobras stickam rum är very fun att kolla på när de inte ens är där. jag har aldrig faktiskt lyckats vara där när de är där. dumma tidsskillnad!

nej nu får linnea logga in så jag kan plugga lite till fysikprovet imorrn med henne.

dagens låt: the hush sound - we belive in (barack obama)


Kommentarer
Postat av: Linnea S

YEAH, jag äger! Polka forever! ;D

Good luck tomorrw på provet! :D

2009-01-21 @ 19:51:19
URL: http://ensvesson.devote.se
Postat av: Helena

om du är uppe ganska sent, eller går upp runt 07:00 är det kul :]

jag gick upp vid den tiden häromdagen (varav jag är sjuk och är hemma från skolan) och kollade på dom i typ.. 4h till dom gick och la sig. coughnerdcough



haru sett, på youtube, när dom får förslag till album-titlar?

"it's not rape if you say surprise" var ett av förslagen, jag skrattade sönder mej när jag hörde det :D

2009-01-21 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0