we can climb high

jag är sjuk som fan. vaknade klockan 04:20 och hostade så jag nästan väckte hela huset. gick sen ner till badrummet och tog ut bettskenan (old räls offer) och tog 4 doser astmaspray och satte sedan in bettskenan igen. somnade inte föräns 05:00, sen vakande jag 10:30 utav att jag inte kunde andas. dessutom var jag ganska skakad för jag hade drömt att jag tog en tröja från bikbok. sen var jag där ett tag och köpte godis. sen sa dem i högtalaren att jag hade snott den och massa. jag förstod noll. i alla fall. imorn är det julafton och jag skulle inte kunna se mindre fram emot det. vet att jag bara kommer få pengar så jag kmr nog spendera större delen av dagen nere i källaren, kollar på tv med mina vänner näsdukar, nasonex, ventoline, alvedon & fishermans friend.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Krya på dig! :)

2009-12-23 @ 22:16:16
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: paulina

låter inte najs.

2009-12-24 @ 10:59:01
URL: http://paulinatrinh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0