but if you left it up to me everyday would be a holiday from real

så då är det jullov. känns konstigt att det redan har gått en termin.

kom just hem från ella. det var ungefär -17 C när jag gick dit. inte kul. jag hade is och frost i hela håret/ansiktet när jag kom dit. (15 minuters promenad), nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på jack's mannequin, det gör mig tårögd för någon anleding. jag känner mig ensam fast jag är omringad av underbara människor. jag tror det är för att terminen har varit så hektisk och nu sitter jag ensam i mitt rum och inte har något att göra. sen är det nog för att jack's mannequin gör sådan underbar musik.

jag har noll planer inför imorgon, vilket känns väldigt konstigt. any ideas? jag ska nog tjata lite på mamma om att vi ska köpa mörkbrun toning och att jag måste till frissan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0