she's trouble in a tank top

idag har det varit en minst sagt intressant dag. men jag gillar klassen. efter franskan (vilket kmr bli kul i år, det är jag säker på. herregud, säger jag bara) gick jag och klippte mig. jag gillar att håret inte känns lika tungt längre. har fortfarande inte bestämmt mig ang. färgen. ska jag bli brunett for real?

ikväll ska jag se säsongsavslutningen, alltså sista avsnittet någonsin, på prison break. spännande minst sagt. sen ska jag lyssna lite mer på all time low. they are growing on me. jag tror inte att jag ska gå på deras spelning i göteborg i september, p.g.a. att jag har inte lyssnat på dem så länge, och har bara hört ett par låtar. dessutom tror jag att jag ska till tandläkaren då. haha.

ska beställa lite från rockmerch tror jag i slutet på veckan.

hahah, mina inlägg these days är splittrade. haha. jag undrar om någon läser överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0