i gotta feeling, that tonight's gonna be a good night. That tonight's gonna be a good night, that tonight's gonna be a good good night.

P-p-p-party everyday, party everyday!

Nu är ellish bellish här och softar (hon sitter i mitt knä atm*). På tisdag kommer hot mess. Jag har inga pengar men eftersom Ella är snell_flikka så kommer hon låna mig pengar. Jag längtar tills jag får min lön, då ska jag köpa sakerna däruppe på bilderna.

Nu ska vi gå och köpa godis och snaska på. heeh.

* atm = at the moment

PS, jag ska börja gå med tygpåsar.

PS 2, det är ella som har skrivit hela inlägget. Men jag antar att ni redan fattat det eftersom det var så otroligt välskrivet. (och det är ag som ska börja gå med tygpåsar, inte jag. om ni inte fattade det. that's not my thing)


Kommentarer
Postat av: Elinor

sv: Kanske borde kolla upp det.

2009-08-08 @ 21:17:49
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0