you're fucking with the best

inatt drömde jag att min kompis lydia hade någon sjukdom i hennes dna och att vi klonade männsikor på skolan för att bota henne! i drömmen kom jag in i matsalen och satte mig brevid karin. och när jag kollar fram så sitter karin där också. fast lydia var i ena karins kropp. jag blev totalt chockad och det kändes så verkligt. sen var det två st carro till höger om mig också. och i en av dem var också lydias själ. haha. det var så skummt. sen gick jag ner till skolsköterskans väntrum (som var i ngt lastutrymme) och i den smala korridoren låg linnea och födde ett barn. fast barnet var som en ailien som bara gjordes för att föra över ngt dna i lydia så hon kunde bli botad. sen gick jag upp till klassrummet och frågade min klassföreståndare och man kunde göra en dublett av mig. (allt för att hjälpa lydia eftersom dubbletterna av karin och carro inte funkade). men då fick jag reda på att över hälften av klassen hade redan klonat sig. samuel hade till och med gjort tio kopior av sig själv och alla var korta som dvärjar och hette ngt som tripp, trall, trull, bull, null....

jag vaknade ur drömmen och klockan var 02:42. sen somna jag om och drömde att jag gick till skolan nästa dag och frågade lydia om förra drömmen var sann och det var den. hahah. allt kändes så verkligt. när jag vaknade imorse behövde jag ta mig en funderare på vad som var verkligt och vad som inte var.

grattis om du läste texten. bra jobbat. jag hade aldrig orkat. jag tror jag ska börja skriva ner mina drömmar. för jag brukar drömma ganska weird:a saker..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade en asweird dröm för ett tag sen, drömde att en kille dog, rakt framför ögonen på mig... :/

2009-05-03 @ 17:50:31
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0