you're a legend in this room, only this room


bild på nathaniel från konserten (3OH!3)


idag tog vi foto med klassen. de sista någonsin. vårat tema var 'vår framtid'. 27 personer var med och klädde ut sig till t.ex. björn, frisör, hora, playboy bunny, chrille boy, skurk, polis, lotto-vinnare, gravid mamma & 'brasse i kasse'. själv var jag hemlös.det var roligt och bilden blev awesome.

nu ska jag plugga lite mer franska. sen ska jag ut och gå med ella. ska samtidigt lägga lappar i folks brevlådor, ganska smart att tjäna pengar medan man rör på kroppen. win - win - situation :)

vad vill ni ha mer av på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

asååh jag vill ha ut så mkt mer av bloggen. jag vet att du kan ge oss alla trogna läsare det ! det finns så mycket du kan ge men som vi inte får. till oh börja med så är själva bakrunden rätt matt och inte riktigt givande enligt det intellektuella sinnet som vi alla individer har. vi kanske kan diskutera detta lite närmre om du får min msn ? jullan[email protected]



/ Julia - en glad tjej som vill att alla bloggar ska leva upp till sina rykten.

2009-04-29 @ 18:22:21
Postat av: Anonym

oj. jag ber om ursäkt - jullan_9@hot ..

2009-04-29 @ 18:23:12
Postat av: Anonym

haah kul att jag har ett liv

2009-04-29 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0