this cities just cementaries enhaced


bye bye blondie!

jag har inte varit död eller haft ngn jävla bloggpaus, utan internet har inte funkat helt enkelt.

så vad har jag gjort medan jag har varit borta? varit med vänner såklart, hittat lite ny musik, gått på konserter i örebro, börjat cykla till skolan & färgat håret för att nämna ngt.

imorn är det så att det är en konsert dag på skolan och då har vi inga lektioner. sen har vi 11 dagars ledighet för att komma tillbaka till 6 dagar till med bara sång och noll lektioner. är inte livet härligt?

jag ska föresten spela teater på den stora konserten på conventum. jag ska vara punkare!

dagens låt: 3OH!3 - still around

Kommentarer
Postat av: Matilda

snygga bilder! kände inte igen dig först.



mer sånt, glada skarpa bilder :D

2009-04-04 @ 00:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0