kisses on your back



jag slängde in en random bild. men visst är den fin?

jag behöver nya kläder, en hel ny garderob innan prag. men grejen är att det är sällan jag är shopping sugen och när jag oftast är det hittar jag inget fint. jag är kräsen och tycker örebro suger när det gäller kläder utbudet.

såg föresten FOB på ellen degeneres show idag. jag visste inte ens att de skulle vara med just idag. lite synd att det inte visade när ellen, patrick och pete sjöng 'womanizer' i badrummet, för det var sjukt kul.

dagens låt: maroon 5 - kiwi


den här versionen är lite konstig. den börjar på riktigt efter 15 sek. jag älskar sticket och gitarrsolot!

Kommentarer
Postat av: alice

hur får du sån där.. knapp? alltså istället för hela videon.

2009-04-11 @ 12:04:16
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: kan inget annat än att hålla med dig, jag todde jag skulle dö när jag såg Pete där bak. :P

2009-04-11 @ 19:56:29
URL: http://falloutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0