follow the disorganized religion of my head

jag tycker det är dags för en ny header. en header ska väl intressera och beskriva en persons blogg. men jag vet inte hur man ska beskriva min blogg! skriv gärna en kommentar om någonting bra eller dåligt om min blogg. alla kommentarer uppskattas! 


snart kommer ella. vi ska gå och köpa kex till hennes pappa. Och godis till oss själva. På libban/ekerzhallen
(notera att jag stavade ekershallen med Z. DET är humor enligt den utvecklingsstörde.)


om du vill ha fler besökare till din blogg. bli medlem på den här sidan. 

 

PS. no offense alla utvecklingsstörda. jag har inget emot er eller era mammor hela för den delen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aZZZzzzZzZZzzZå snacka inte om utvecklingsstörda!!!!! Jag är utvecklingsstörd och mår jäääättedåligt på grund av det! du har ingen aning om hur det är! och du har ingen anledning att trycka ner varken mig eller min mamma. FYFAN AZZÅ vikken jävla diskriminering :O du veeeeeet inte hur mycket min mamma har ställt upp för mig genom åren som utvecklingsstörd! och så har du mage att säga så!! nej fy tusan sikken dålig ZTIL!!!!!!

2009-04-18 @ 23:27:13
Postat av: Ellen

sv: jag beställde bara tröjan :o

Förut stod det att man var tvungen att beställa för 500, men nu gjorde det inte det.. ;s

2009-04-19 @ 17:28:56
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0