you're the best, and yes i do regret, how i could let myself let u go

DAGENS KLÄDSEL: grålångtröja, svarta jeans &ny skinnjacka (jackan hade jag inte på mig inomhus såklart)
DAGENS FRISYR: som vanligt, alltså. plattare hemma, när man kmr till skolan är det mitt vanliga rufs.
DAGENS LÅT:  thinking of you - kary perry & i dont care - fall out boy
DAGENS TV: inget faktiskt, blir väl lite ikv.
DAGENS VILL HA: godisgodis
DAGENS SJUKA:  bara lite ont i halsen
DAGENS TRÅKIGASTE: sblock i skolan, tillåt mig att somna
DAGENS ROLIGASTE: ny låt med fob
DAGENS PLANER: till pappa snart, autch, jag borde packa, sen när blev klockan såhär mkt?
DAGENS BÄSTA: ya'll now
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: nada.
DAGENS SAKNAD: typ gamla kompisar som har flyttat
DAGENS HUMÖR: happppiii

Kommentarer
Postat av: felicia

Svar: Okej, så det skulle bli lite oöverrasking eller vaddå? Hm, kanske, i min klass skulle det funka, ingen har säkert ens hört låten xD

Men ta den låten du tycker bäst om =) Annars röstar jag på Northern Downpour, för den är underbar. :)<3

2008-09-05 @ 21:11:45
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0