we've been down, we've been out, we've been hanging round.

DAGENS KLÄDSEL: blåjeans, vit tnbc-tshirt och svart hooie.
DAGENS FRISYR: hästsvans
DAGENS LÅT:  fellowship of the nerd & austin, we have a problem - fall out boy
DAGENS TV: ska se heartbreak kid med syster.
DAGENS VILL HA: typ nya kläder från fueledbyramen.com
DAGENS SJUKA:  ont i halsen
DAGENS TRÅKIGASTE: matten idag. jag dog
DAGENS ROLIGASTE: att man kan vara med i en fob-video ,om man bor i usa  fan, aja. kul för de som bor där.
DAGENS PLANER: film med syster. vara allmänt deppig
DAGENS BÄSTA: fob at live earth
DAGENS KÖP: tvättmedel, yoghurt och chokladflingor. haha.
DAGENS GODIS: none
DAGENS SAKNAD: persons.
DAGENS HUMÖR: depp

(nu när jag har läst igenom det här inlägget och förövrigt hela min blogg så framstår jag som väldigt deppig och addicted to fall out boy. det är inte meningen att framstå så. ibland är jag faktiskt riktigt glad. och jag lyssnar på mycket mer än bara fall out boy, men när jag skriver inlägg så brukar jag nyss ha läst ngt nytt om dem på friendsorenemies.com så då blir det fob som jag skriver om. men säg till när jag framstår som ett freak så ska jag försöka skärpa mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0