the best of us can find happiness in misery


är dem inte för great? DAMN.

idag släpps 'the quilt' i usa. gym class is something speciall...

idag var det segt i skolan, men låt mig berätta vad som hände igår.
efter skolan skulle jag, maria och ella träffas. ni som bor i örebro vet att det regnade non stop igår. i alla fall. jag tog med mig lina så vi tog bussen till stan och när vi kom fram och skulle ringa ella& maria för at möta oss så berättade ella att maria totalt hade dissat oss! hon skulle också ta bussen efter skolan. hon åkte hem istället och ringde ella och sa att det regnar för mkt. vad är det för jävla ursäkt när vi andra har tagit omvägen upp på stan hem från skolan? sen när ella, lina & jag satt på mcd och ringde henne sa hon att hon endå inte hade några pengar till mcd. ? hallå? jaha, så hon skulle bara upp på stan för att äta? inte för att träffa oss som hon typ aldrig träffar? anyway. jag blev riktigt jävla sur. och hon skrattade och sa hela tiden 'men vi kan träffas på fredag ju' då svarade jag 'vad fan får dig att tro att vi kommer komma då?' fyfan. iallafall. sen har jag fått några sms från henne idag men jag kan inte svara för jag har inge pengar. efter att vi hade lagt på luren i örat på maria så kom min släkt och några. (oplanerat) ella och lina really conected på mcd btw. sen gick vi och provade skor. jag hade längtat hela dagen efter att kolla på vma som jag spelade in natten till måndag och äta massor med chips, men så fort jag kom hem så skulle jag gå ner till källaren och tvättrummet för att ställa mina skor i torkskåpet. då kliver jag med mina vita blöta strumpor i flera centimeter högt vatten, det hade blivit översvämning! det var inte bara i tvättrummet utan ett rum till. det hade läckt in utifrån. jag och mina två systrar (min mamma & min lillebror är i turkiet) började moppa upp allt, men vi märkte att det fortsatte läcka in. tillslut ringde vi mamma för att fråga vad vi skulle göra. hon fixade så ÖSAB kom med en pump och pumpade ut allt vatten utifrån. killen som kom höll på ute vid vår brunn i ungefär en timme medan det lät jättemycket över hela gatan. sen fixade det sig iallfall och jag och mina systrar kollade på vma. kanske blev lite sent. jag kom till säng efter tolv nån gång och det ledde till att jag försov mig imorse.  men endå, det var värt det. även fast inte fall out boy eller panic at the disco vann något pris så var det en fantastisk show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0