take aim at myself, take back what u said


homecoming - hey monday.
om jag inte vore så jävla pank skulle jag lätt köpa deras album 'hold on tight' som kommer ut den 7 okt.

så igår kom släkten en stund sen slingade jag håret. det tog ungefär en och en halv timme att dra ut alla slingor ur slinghättan. fyfan va ont det gjorde. jag fick värsta rycken i benen. iallfall. man skulle ha i färgen i högst 45 minuter. jag hade den i 10 minuter och nu är mitt hår gult! stort misslyckande, bild kommer senare.

just nu är det typ massor av plugg i skolan. so - ett stort arbete om u -och i länder, i franska ska vi skriva en hel uppsats. i teknik har vi lite inlämningsuppgifter och i engelska ska vi lämna in en recention av 'notting hill' med julia roberts.  inte roligt. det är säkert ngt mer men jag kan inte komma på det nu.

någon snäll som vill fixa en header till mig? ((a))

just nu är det iaf musik som gäller , a rocket summer och hey monday (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0