start it over again in mexico

 
IN STORES TODAY.

Dagens klädsel:
gråa jeans och vit tshirt med tryck.
Dagens skor: svarta.
Dagens frisyr: uppsatt wierd style.
dagens mat: chokladflingor :)
Dagens dryck: o'boy
Dagens händelse: uhm, ella och jag råkade komma på samma buss hem, jag menar, what are the chances?
Dagens musik: i slept with someone in fall out boy and all i got was this stupid song written about me - fall out boy
Dagens planer: plugga so. annars TV
Dagens vill-ha: brunt hår, ska nog färga nästa vecka..
Dagens väder: typ skönt väder. lagom varmt och blåsigt.
Dagens saknad: carro - hallå alla får sluta vara sjuka.
Dagens tråkigaste:  vet inte.
Dagens dummaste: hm, LINA! bara för att hon inte kom till skolan.
Dagens finaste: en tjej på bussen, hennes hår. OMG. älska
Dagens mående: ont i huvudet.
Dagens span:  haha, de ni ;)

btw; karin är sötast och bäst!
jag ska lägga upp bilder från igår på mcd när jag har lagt över.

Kommentarer
Postat av: elllish ya know

is there any bitches in this house?



hahah , i brist på annat!

min första kommentar i din bloggish.

2008-09-09 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0