legs of wood waves, waves of wooden legs.

idag blev jag sur när det stod i en frida tidning 'fejka dig till ett perfekt utseende'
vadå? så man har inte perfekt utseende innan? eller åtminstonde bra nog?
äh. shit the same. lauren conrad från 'the hills' lyssnar mkt på ash wentz - precis som jag!

the quilt countdown - 7 dagar kvar!

på fredag åker min mamma och min lillebror till turkiet - FUSK.

just nu försöker jag hitta ackord till nån enkel sång. vi ska spela & sjunga upp något för klassen för att nå våra betyg. det här är de låtarna jag har funderat på att sjunga och kompa med gitarr till:
- 'northern downpour' - panic at the disco
- 'golden' - fall out boy
- 'being from jersey means never have to say you're sorry' - cobra starship   wtf, finns ju ingenstans :(
- 'catch me when i fall' - ashlee wentz
- 'shadow' -ashlee wentz
- 'no time for tears' -ashlee wentz
- 'undiscovered' - ashlee wentz
- 'little miss obsessive' - ashlee wentz
- 'surrender' - ashlee wentz
- 'when the day met the night' -panic at the disco
- 'nails for breakfast, tacks for snacks' - panic at the disco

+ typ any song med katy perry eller från ash's 'bittersweet world' men det verkar riktigt svårt att hitta!

btw, christine på kanal5 är bäst!

Kommentarer
Postat av: felicia

Nails for breakfast, kan bli jättebra tycker jag :) Jag har en demo på den, ed typ lite gitarr xD Har du hört den ? =)



Annars tror jag Golden skulle bli jättefin också :)

2008-09-04 @ 20:42:30
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0