im drowning when i close my eyes, and i falling i cant breath tonight.


throw 'em fangs up. [COBRA STARSHIP]


me and ella by the computer


vitt är inte min färg.



I DONT CARE WHAT U THINK AS LONG AS ITS ABOUT ME - FALL OUT BOY
first single from their upcoming album: folie a deux, out november 4th.


ella är mitt alternativa lexikon.

igår gick jag på stan med lexikonet efter skolan. jag köpte en röd hoddie och en långärmad grå tröja, båda från carlings. skönaste affären med snyggaste personalen och kläderna! mamma hade också plockat upp en skinnjacka jag hade tittat ut i en frida-tidning. it took a while, but i really love it now! jag är hardcore. haha.

jag ska jobba med togo i skolan. fast jag tycker inte om skolan. men jag tycker om fbr band. de är bra. och talangfulla.

Kommentarer
Postat av: felicia

tänk och få göra eget schema, haha, fbr bandkunskap xD Näe, kanske inte ^^

Vi fick göra ett fördjupningsarbete förra året i svenskan och jag skrev ett om Panic, om Ryans gudomliga texter och hur gärna jag vill kunna skriva som honom x) Det var det roligaste skolarbetet jag nånsin gjort =) hahaha xD

2008-09-05 @ 21:08:50
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0