i won't fucking stop.

fucking är ett fint ord. finare än förbaskat.

jag har fått mkt gjort. pluggat och fixat annat grejs.
imorrn är det fredag och det är då eller på lördag som jag, elal och julia ska träffas. göra lite stuff. hah- just nu kollar jag på hells kitchen. det har just börjat en ny säsong efter att den förra avslutades förra veckan. tv3 kör hårt på det. ;)

nu har jag lyssnat på skivan några gånger och mina favoritlåtar just nu är ; like father like song (papa's song), live a little, live forever (fly with me), don't tell me it's over, coming clean & kissin' ears. so i stort sett , hela bunten. skivan är iallafall bäst. (y)

Kommentarer
Postat av: Linnea S

sv: yepps, krotien med pauline första veckan i okt. :)

2008-09-19 @ 23:01:31
URL: http://ensvensson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0