i wanna know when all the leafs began to fall


tre bilder från videoshoots. den första är från 'homecoming' och de andra är från 'i don't care'


DAGENS KLÄDSEL: nya ljusblå jeans, grå långärmad.
DAGENS FRISYR: typ krull. hade plattat håret imorse men blev lockigt när jag satte på mig mössan i bussen.
DAGENS LÅT:  'candles' & 'homecoming' - hey monday och 'i dont care' - fall out boy
DAGENS TV: blir nog top model och hells kitchen
DAGENS VILL HA: sprite
DAGENS SJUKA: trötter
DAGENS TRÅKIGASTE: plugg.
DAGENS ROLIGASTE: att videon för 'i don't care' släpps på itunes idag. förhoppningsvist lägger ngn upp den på youtube. videon är iallafall galen. om man ska utgå från alla bilder.
DAGENS PLANER: plugga, ringa ella och tv.
DAGENS BÄSTA: att jag skrev en kommentar på pete wentz's blogg att jag hoppas att han läser allas kommentarer och nästa dag så skrev han att han verkligen gör det. yay. han är cool, hah.
DAGENS KÖP: inget .... hiltills.
DAGENS GODIS: none. jag borde skära ner på sötsakerna.
DAGENS SAKNAD: gamla håret... lite iaf.
DAGENS HUMÖR: arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0