i know it sounds crazy but i can't find solid ground



hihi, happy tree friends are härligt wierda.
de har även gjort en video för 'the carpal tunnel of love'
(7 minutes in heaven - fall out boy, lyricsen är om pete's självmordsförsök '05)

just nu blev jag väldigt shoppingsugen. jag vill till sthlm och punktshop & rockzone. men det blir nog av snart nu när min syster ska flytta dit 1:a oktober. hon har fått jobb, lägenhet och hela köret där så det kommer bli tomt här hemma. men som tur är hon ju bara en bussresa bort och jag kan åka dit på helgerna.

nån som hänger på?

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

jag hänger påååååååååååååååååååå

2008-09-25 @ 20:16:00
Postat av: juliaaaaaaa

jag hänger lätt pååååååååå :DDD

2008-09-25 @ 20:16:57
Postat av: juliaaaaaaaaa

jah hänger påååå

2008-09-25 @ 20:17:49
Postat av: juliaa

hahaha jag trodde dom andra kommentarerna inte kom fram

2008-09-25 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0