i hold u by my side, u know i need u here tonight


helgen blev inte som tänkt men det var fortfarande inte ett total failure.

jag har skickat no'n till mammas mejl på jobbet så hon ska skriva ut den där för vår skrivare har totaly gone wierd. har endå mkt kvar att göra ikv. jag borde inte ens sitta vid datorn. jag ska: plugga matte, (diagnos imorrn och ja fattar ingettting. uh, ja är besviken på myself) packa upp från pappa, uppdatera countdownern, kolla på hål i väggen (störtskönt tvprogram på sexan. när ella var hos mig i fredagskväll såg vi på reprisen och vi kunde inte sluta skratta), tvätta håret, äta kvällsmat, och massa andra grejs som jag inte kan komma på nu.

jag kollade nyss runt på andra bloggar och jag ska börja ta mer foton. det är faktiskt roligt och jag skulle behöva lite nya  uppfräshande bilder på datorn.

på tisdag ska jag nog på stan med mamma en stund och slinga håret. taggad (((:

heyhey/AG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0