i guess im guilty


joe on the set of fall out boy's video for 'im like a layer with the way im always trying to get you off (me and you)'.

CONGRATULATIONS TO THE BIG MAN HIMSELF. JOSEPH TROHMAN, THE GUITAR PLAYER OF THE CHICAGO-BAND FALL OUT BOY IS TURNING 24 YEARS OLD TODAY. HE SURE IS AWESOME. CONGRATS.

jag gick till skolan. jag mådde fortfarande dåligt men inte lika dåligt som igår kväll. iallafall. jag cyklade de ca: 5km till skolan (visst är jag duktig) fastän jag fick lite bråttom imorse. började med idrott, vilket var grymt jobbigt. seg dag iallafall. jag borde verkligen plugga franska nu för vi har största provet imorgon men franska är grymt tråkigt. jag måste plugga för jag skulle känna mig som piss om jag sänkte mitt betyg från MVG. (jag so not deserve a MVG) aja, nu ska jag gå. ah visst ja, jag får inte glömma att nämna att det finns verkligen vissa i min klass som är de största dick headsen som jag nånsin träffat.

stay cool /AG

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, då har du ju nästan varit hemma hos mej xD jag bor inne i skogen iof o.O mahaha !

Åhja, Panic är kärlek. Stor kärlek. :)

2008-09-01 @ 17:41:24
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0