how can u breath?

hey monday är bäst, så är det bara.

idag tappade jag bort min plånbok/plåtetui fast snälla personer gjorde så jag fick tillbaka den. tacktack. ikv blir det tv och plugg. jag är grymt trött, allmänt och på skolan. skönt med prao och höstlov snart. jag ska praoa på märtas café som ligger vid karro i centrala örebro. förhoppningsvist får man inte springa runt allt för mkt bara.

brendon urie från panic at the disco och gabe saporta från cobra starship ska sjunga på folie á deux som kmr ut om exakt 36 dagar, tagga alltså! bäst kmr den vara.

jag vet att min blogg är sämst , men come on people. kommentera. lix, jag vet ju att ni endå är här och kollar så varför inte lägga en rolig kommentar.? make my day.

hannah, ge mig receptet till din galet goda kladdkaka!

ska spela upp 'im yours' på musiken den här veckan. sjukt egentligen eftersom läraren inte har varit med på en enda lektion. jag suger iallafall. IG, here i come!

ja avundas av allas coola stilar. ja önskar ja var lite orginell.

nån som vet ngn bra sida där man kan se paparazzifoton av kändisar? jag behöver stilinsperation.

katy är bäst, and so i ashlee. snart kmr babyn. :))))

min syrra flyttar till sthlm imorrn :O ja kmr att sakna den knasbollen!

jag känner att det här inlägget blev lite splittrat. på tala om splittrat. tillåt mig att skratta : HAHAH , (julia & ells know what im talkin about)

men nu måste ja plugga och spend time with sis.
see ya!

Kommentarer
Postat av: felicia

åh, men kärlek på brendon ! :D älskar hans röst (: haha, jag vill verkligen ha deras nya album, men kommer inte ha några pengar som vanligt xD blir att önska i julklapp funkar ju kanske xD

2008-09-29 @ 19:30:15
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se
Postat av: alice

va!? 36 dagar? det låter som när som helst! haha, läängtar!

2008-09-29 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0