HERREJÄVLAR!

 
DÅLIG KVALITE BUT I DON'T CARE 'CAUSE IT'S THE NEW FALL OUT BOY VIDEO FOR 'I DON'T CARE'

en längre tid nu så har man kunnat läst på friendsorenemies.com att de håller på att spela in videon och redigera den. man har även fått se massor av bilder från the videoset. damn. igår släpptes videon på i-store men ingen hade lagt upp den på youtube föräns nu. om ni inte fattar videon eller texten eller nåt så finns det typ den bästa intervjuen nånsin med patrick stump på http://www.falloutboyrock.com/. där förklarar han typ allt plus mkt mer.

HOLY FUCKING SHIT.
(ja, jag svär mkt. deal with it. imorse försov jag mig och jag gick i skolan med smutsigt hår och inge smink. i wish that i could say that i don't care, but when it comes to my appearance. i do.)

Kommentarer
Postat av: felicia

Hahaha, fan va bäst den var ! :D

2008-09-26 @ 17:34:44
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0