every bones been broken, but my heart is still wide open.

                     

idag åkte jag och pappa hem till farmor och farfar för att använda deras dator för att jag skulle beställa 'the quilt' som släpps i sverige idag. men såklart så har pappa glömt sina inloggningsuppgifter och cdn finns inte på stan. damn asså.

jag verkligen kan hata min klass ena sekunden och totalt digga dem nästa.
haha. jag vill egentligen inte gå ur nian nästa år. det kmr kännas so wierd att gå på gymnasiet med people man inte känner. aja, det är iaf inte än.

bilder på lina & ella kmr snart. jag är så lat,

idag efter jag hade cyklat över hela stan så stannade jag vid ica och köpte chokladflingor och lösgodis. mums.
nu ska jag kolla på christine. bäst jag svär!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0