do your part to save the scene and stop going to shows.

 
pete wentz (fall out boy) & travis mccoy (gym class heroes).
på bilden till höger finns även travies girl katy perry med på ett hörn.

dont tell me its over & catch me if you can - gym class heroes.
väry väry bäry gooooood.

okej, nu har jag pluggat sådär mkt så man får jätteont i huvudet. ännu mer än vad jag hade innan. ska snart diska, tvätta håret och lyssna på musik.

jag önskar att jag bodde i london just nu.
hej onödigt inlägg.
orka skolan imorrn.
hoppas vi börjar att träna på låtar till julkonserten, den är ju typ om 2,5 månad. :]

'the quilt' countdown. 9 days left.

dagens låt: about a girl - the academy is...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0