all i need is the air i breathe and a place to rest my head.

do you feel - the rocket summer
det här inläggets namn är ifrån say (all i need) med onerepublic och den låten är också något extra.

i helgen har jag varit hos pappa och datorn var på inlämning där så jag har bokstavligt talat bara kollat på tv förutom när jag gick och hyrde i am legend som jag och min syster såg på. jag har ont i ögonen.

förrut såg jag säsongspremiären är one tree hill. en av mina favoritserier.

imorgon ska jag träffa ella och maria på stan. sen vet jag inte riktigt om vi skulle hem till maria (hon bor i en annan del av stan) men vi får väl se. de har tydligen bestämmt var och när vi ska träffas imorgon utan att kolla med mig. jag kan inte då. hallå, ella ring mig. du skulle ringt för typ två timmar sen.

på onsdag kommer gym class heroes' nya skiva 'the quilt' släppas i sverige. jag har längtat jättelänge så det ska bli kul. jag och pappa ska nog cykla tillsammans till farmor och farfar och använda deras dator för att beställa skivan ifrån ginza.
damn, im exited.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0