we started nothing, i wish i didn't

jag har fallen in love with tyga, the cab & the ting tings all over again! underbara!

igår (torsdag) så var jag och praoa och sen så gick ella och jag på stan. jag hittade ingetting (inte för att jag kollade), fikade bara och köpte blomma til praoen, haha. jag är snäll!

i am maybe bringing ella on the kryssning. om hon får. jag ska i alla fall till riga, två dagarskryssning 19-21 dec, så jag behöver ta ledigt från julavslutningen, haha, då har jag varken varit med på sommarskolavslutningen eller julavslutningen. haha, i don't care. i hate those cheesey things.

bittersweet world - ash wentz !

var sista dagen på praoen idag. alla älskade mig. hah, jag fick i alla fall ett bra omdöme, 300:- och en påse full med snacks. hade hoppats på att ella skulle göra mig sällskap och äta, men hon skulle till julia. jag får vara med (a) , hah

syster som jag ska åka till å tisdag kommer snart hem till örebro, ska nog med mamma och hämta henne på resecentrum.

jag längtar till gymnasiet. jag ska fan bli vän med alla, haha, jag ska vara social och positiv. (typ motsatsen från vad jag är nu).

såg föresten på brand new chart på mtv i början av veckan. katy perry's 'hot n cold' kom på första plats! före britney's 'womanizer' (britney är bra, ibland) längtar till ema som katy ska hosta.

nej, nu skriver jag bara för att skriva. men ngt jag behöver skriva är däremot ge mig åsikter'. vad tycker ni om den här skitbloggen?, fler outfits, videor, texter?


Kommentarer
Postat av: felicia

Ahaha, Ting Ting o Bittersweet World <3 :D

Haha, förstår att du längtar till gymnasiet, de är typ 100 ggr roligare än högstadiet ^^ :D haha. x)

2008-10-24 @ 22:52:29
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0