was it all a dream?

 
jag & ells

ella och jag spenderade kvällen med att spela singstar, äta jordnötsringar, prata med folk och slutligen satt vi på 'the perfect man' med hilary duff. filmen sög pretty much. very cheese & förutsägbar. det enda som var bra med den var när 'se-se-se-se-sexy boy' kom upp.  men ella somnade efter halva filmen så jag fick sitta där och dregla all by myself.

nu ska vi göra scones till frukost så jag måste gå och hjälpa henne. forhoppningsvist ska hon med till sthlm imorrn över dagen (medan jag och min syrra ska vara där tills på torsdag kväll). vi får höra lite med våra föräldrar. men jag skriver i alla fall senare. damn. jag behöver packa också. haha, tiden räcker inte till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0