tonight is different



för alla er som antecknar så är det något knäppt med min msn, jag loggas ut och återansluts. så om jag loggar ut så kommer jag säkert tillbaka i en kvart innan jag loggas ut igen. dessutom kommer det inte upp sånna där rutor i hörnet på skärmen när någon loggas ut.

the academy is...  i love 'em. jag har inte innan tagit mig tid att lyssna på dem så där asmkt. god, i've been missing out.

tänkte också bara skriva svaren på låtarna som står där nere. haha, jag vet att jag är populär och det var en pers som gissade. men jag har fler läsare än så, so come on, kommentera! (okejs, jag ska inte säga ngt, jag tar mig aldrig tid att kommentera andras bloggar, men jag ska bli bättre på det). men i alla fall svaren är att låttext nummer 1 var 'i'm a wonder' - the cab. 2 'obvious' - hey monday och nr 3 är 'viva la white girl' med gym class heroes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0