these are the fast times

do you think you're up for this?
are you ready to get undressed,
undressed in your evening best besides,
every heart is like a house on fire with escape
routes in every room.
these are the trials of our youth.


har spenderat dagen so far med att shoppa & lyssnat på the academy is...'s 'fast times at barrington high'. har also fotat och fixat. snart kommer tjejerna ! :D föresten så har jag snottat min syrras spegel. jag har haft mitt rum sen jag var ett och jag har aldrig ägt en spegel. så det var dags för en. nu gäller det bara att sätta upp den... hah..

bilder kommer antagligen imorrn. jag hatar skolan, och är grymt glad över att det är lov. idag vaknade jag vid 10 och satt vid datorn non stop till ungefär 14. fan va härligt. så ska varenda dag vara! :D

don't turn around.

Kommentarer
Postat av: matilda,

s: aaa, en gång utanför konserten 25/1-06 , det blev inte så mycket prata eftersom det var ganska mycket folk där.. och sen en gång på skivsigneringen den 29 mars. Det var huuur grymt som helst! :D

2008-10-25 @ 22:07:50
URL: http://simpleplanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0