sunday morning rain is falling


blåa jeans - entertainment
mörkgrå kofta -bikbok
ljusgrått linne - hm
blå halsduk - hm

jag vet inte, ska jag börja lägga ut lite bilder som jag själv tagit, kanske till och med dagens outfit?
vad vill ni se/läsa om på min blogg? jag tycker egentligen att jag inte har så snygga kläder eller stil men skitsamma liksom, jag kan ju göra det bara för att ha kul med det, ärligt talat så bryr jag mig inte om folk tycker att jag skämmer ut mig, men jag bryr mig om vad ni vill se på min blogg. så känn er välkomna att ge mig förslag.

igår nådde jag flesta hitills besökare på min blogg. roligt.
har någon idé om hur många som läste min blogg igår.
gissningar ? ;]

Kommentarer
Postat av: JULII

hallå är du inne på datan? logga in på msn DÅ! jag gissar: TVÅ MILJONER HUNDRA EN BESÖKARE! SÄG RÄTT SVAR SEN!

2008-10-11 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0