stockholm

 
tisdagens slappoutfit:      gårdagens köp! :D              dagens köp! :D:D:D
gråa jeans - hm               röd stor kofta - gina 100 :- fall out boy-tshirt - rockzone 170:-
svart linne - hm
blå halsduk - hm
orange/röd hoodie - carlings


nu är jag framme i sthlm!
igår kom jag rättare sagt fram. allt gick bra. gick på stan en snabbis med matilda och ells. köpte bara en stor, mysig, röd kofta i storlek XL på gina tricot på rean för 100 :-. sen gick jag och matilda med ella till citycentralen, (när vi väl hitta dit) det var kallt, men ella härda ut i hennes tajts och hon kom hem safe, tror jag. vänta, jag fick förrut ett sms från henne som jag inte har öppnat än...

det var från maria. och jag orkar inte svara. haha, jag är så snäll.

idag så väckte mina snälla systrar mig vid nio-nånting. jag typ vägrade gå upp. men vi kom iväg till stan vid 10-nånting. åt på mcd och var kvar till 14, astrött var man i slutet, men jag köpte ett jättedyrt och superbra hårpuder på en frisörsalong och en ny fob-tshirt!
 
igår var jag på punktshop, men de hade inte fått in ngn ny. (jag har en annan därifrån) men de hade en panic at the disco, fast om jag ska vara ärlig så var den inte så snygg. det stod bara patd och en bild på alla, ink. brent- så den kändes inte så kul. men idag hittade jag rockzone och det fanns tre stycken. en som var blå och som det stod 'fall out boy is for lovers'. jag älskar den. den ska jag lätt köpa nästa gång jag kommer till sthlm. sen fanns det den jag köpte och en annan där det stod 'i <3 fall out boy' (i love ny-style) fast om man kollade riktigt nära så stod det innan hjärtat och efter i 'to hate'. så det blev 'i love to hate fall out boy' och en sån tshirt vill man ju inte ha!

men nu ska jag dammsuga, dusha och göra med ready för bio. haha, det blir störta salongen i största sf-en. high school musical. haha, jag ska skratta - riktigt högt!

smsa mig! i would love to tell u all the thing that i didn't write here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0