sometimes i get dark

jag har inte hunnit skriva på ett tag för jag har varit helt uttmattaf nu när jag har börjat min prao. första dagen spillde jag ut 5 st glasburkar av något som heter ajvor, eller var det arvoj? aja, det är i alla fall som tomatpuré. trevligt och så typiskt mig. jag packade även upp te, bjöjor & tändare för att nämna några grejer. och till mat åt jag kött och potatis.

igår så åkte jag till praoen fastän jag hade ont i magen och det blev bara värre till den punkten att jag kände att jag skulle spy på allt och alla så jag fick skjus hem. jag somnade direkt och vaknade några timmar senare och mådde prima. jag hade ju lovat att fika med karin på stan innan hon drar till dalarna och efter det till london, så jag kunde ju inte besvika henne. jag mådde ju ändå bra så jag mötte henne vid face sthlm där hon hade fått en sminkning, och jag svär - hon var hetast! i alla fall så fikade vi och pratade om allt kändes det som. sen gick vi till skolan för jag skulle sälja fika och karin fortsatte hem.  vi stod i typ 20 minuter och snackade och inte kunde skiljas åt så jag blev lite sen. sen var det rusa hem och kolla desperate housewives. ugly betty missade jag så det är reprisen som gäller i helgen.

jag kom nyss hem från praoen eftersom jag hade jobbat så bra och fick sluta tidigare, och mamma var i närheten så hon plockade upp mig. jag fick packa upp massor med sylt och mjöl grejs idag. inte roligt. bara tunga grejor. men jag klarade mig hyftat bra efter två kestin, 2 alvedon, 1 naproksen och 4 cykolpatron. haha.

jag är helt efter med allt känns det som, (musikvist) men det jag vet for sure är att det är mindre än 3 veckor kvar till folie á deux, jag menar, 3 veckor - det är ju ingetting! :D <3 <3

fick även mina skolfoton igår. på klassfotot ser jag mupp ut som vanligt. jag som trodde att jag log på varenda kort han tog. åh så fel man kan ha. aja. jag gillar i alla fall fotot på bara mig, jag ser go och glad ut. jag kanske skannar in det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0