smoke your smokes


provade lite nya frisyrer igår, åsikter?

efter mycket strul så kom jag nu in på blogg.se. det har alltid varit lite strul men jag orkar inte fixa en ny blogg när jag redan har gjort det ett antal gånger. igår drömde jag att jag åkte till praoen i pjamas och hade inte med mig mina uppgifter och de som jobbade på willy's vägrade släppa in mig. en liten scary tanke.
 
idag kom jag på att jag måste ha med mig lunch till praoen. jag ska få matersättning eftersom det är för långt för mig att hinna till närmaste grundskola och äta och sen tillbaka på en halvtimme. man får (ynka) 30:- per dag. jag kollade i frysen och som tur hade vi ett helt oöppnat 8-pack billys paket. lite chockerande eftersom jag har fyra syskon som alla är galna i pan pizzan.

jag har också börjar ora mig lite för praoen. (som vanligt) jag ska vara i en jättestor butik som jag aldrig varit i förrut och de har typ jättemycket kunder. jag är lite rädd för att dem ska komma fram till mig och fråga t.ex var blöjorna är. :s uuuh, aja. som vanligt så oroar jag mig för ingetting. det kommer säkert gå bra.

ikväll blir det tv och chips med syskonen. one tree hill & gossip girl.

just nu försöker jag hitta fler knep att få fler läsare. bara en kommentar på gårdagens inlägg. det blir man lite besviken på. eftersom jag vet att du läser så kan du väl lika gärna kommentera något roligt. :] (a) 

jag känner att jag vill utveckla mig blogg ännu mera. jag vill ha olika färg på inlägg och olika form och ramar på bilder och framför allt andra färger på inläggets rubrik. är det någon som kan hjälpa mig eller tipsa om någon bra sida? (jag har redan varit inne på designa din blogg med ramar och färg på rubriken fick jag inge hjälp med från där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0