placer culpable



bra skivor och tidningar. sånt gör mig iaf glad!

jag har ont överallt! jag har x antal skärsår på mina händer /armar som kan misstolkas. det gör så jävla ont. ni har ingen aning. jag kom på idag att typ under hela min prao hitills har jag gått och nynnat på 'i don't care' för att make myself feel better. jag hade nästan glömt bort allt med fad men när jag kom på det på lunchen idag blev jag ledsen ):

placer culpable är brabrabra! (Y)  varför valde jag inte spanska som språkval ist för franska?

asså jag har så många skärsår att det gör ont att klicka på tangenterna.

idag hade jag planerat att göra kladdkaka och sitta och kolla på 'the nightmare before christmas', men i never follow though. jag är hopplös.

cjag saknar mina vänner, lina, carro, karin, ellen, julia, ella, jossan, emelie... m.fl.  ):

Kommentarer
Postat av: Felicia

Aj...? Vad har du gjort?



Åh, oja, bra skivor det där! :)

2008-10-16 @ 20:28:07
Postat av: helena

HAHAHAH jag ångrar att jag inte valde spanska som c-språk istället för franska.

franska är übersvårt.



nice pics, great stuff you've got there :]



good luck with ur prao.

är den snygge killen där? 8'DDD

2008-10-16 @ 21:39:55
Postat av: Anonym

omg vi måste göra kladdkaka snart

2008-10-17 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0