one more thing i'm addicted to

det här blir ett snabbt inlägg. (jag satt uppe på mitt rum och pysslade ihop en countdown) eeh. vad var det jag skulle skriva nu igen. ah visst ja! jag har bokat mina biljetter till katy! :D så nu är det 100% sure. ella och jag drar iväg till sthlm runt 20-22 februari. får se om vi kanske sover över en natt hos min syster (snääääällla, emiliaaa?). jag tar nog ledigt från skolan då. nu blev man superglad. :D jag hittade biljetterna på livenation, att jag inte hade kollat där innan. knäppa mig. aja. billigt var det också 215:- haha, det är ju typ ingetting! aja, nu ska jag fortsätta på min countdown och lyssna på musik. ikv blir det pappa. hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0