offer my something i know u really meant

jag känner på mig att detta kommer bli ett långt inlägg...

tisdag

var på praoen som bestämmt, åt på mcd, träffade lina en stund innan mässan började, mässan, hem, csi, prison break, biljetter, möte, ugly betty, desperate houswiwes.

mässan var helt okej, mycket folk och mycket ljud. jag fick info om ungefär 10 olika program, och nej - jag har fortfarande inte bestämmt mig. jag hade iaf funderat lite på estet på karolinska (om jag ska få högre högskolebehörighet så behöver jag bara egentligen ta naturvetenskap B på ett iv-val) när jag kom hem, men då ska ju såklart mamma säga 'men ska du inte ta sam då?' dö. nu är jag lika osäker som jag var innan. mamma snackade också om att hon hade värsta önskningarna om att nån av hennes fem barn skulle bli sjuksköterska, polis, lärare, pilot eller något sånt jobbigt jobb. haha. in my assss.

jag kollade även på prison break avsnittet som jag hade spelat in på måndagkvällen och jag dog! jag grät lika mycket som när sara dog som när hon came back to life. inte bokstavligt men.. alla tittare trodde att gretchen hade halshuggit sara och lagt hennes huvud i en låda för lincon att hitta, men när michael hade en pistol mot henne och sa att han skulle hämnas för sara och döda gretchen så sa hon att sara still was alive! michael dödade iallfall inte gretchen (det gjorde en helt annan snubbe) och efter att michael hade blivit arrested och någon som hade betalat deras borgen så kom lincon (han blev gripen i panama och got transferd till usa) och han till ett hus någonstans och då stod sara där! right infront of him. liksom de hade inte träffats på god knows how long och det var verkligen true love. cried my eyes out. älskade i alla fall det avsnittet, nu är det lincon, micheal, bellic, sucre och sara mot the company! kill 'em!!!

mamma frågade lite senare om jag ville följa med henne att hämta biljetterna på biljettbutiken till min julkonsert och sen följa med henne på något random möte som hon hade blivit lottad att gå på. jag hade ju inget för mig så mamma och jag åkte upp på stan, åt lite godis och gick på mötet (där hade dem fika och jag åt största bullen med sånt där gult i, du vet vad jag snackar om, ella) jag kom hem right in time for ugly betty och desperate housewives.

desperate housewives avsnittet var bäst. men jag fattade inte riktigt varför det var i slutet 'five years later' jag gillade ju nutiden. vem var det susan bodde med och hur i hetvette kan gaby fått fetaste barnet? och andrew, i love andrew. det verkade även som att bree hade värsta kända catering firman.  åh, härligt tv program det där, ikväll blir det grey's och jag förväntar mig minst lika mycket underhållning.



och idag har jag varit på praoen och när jag kom upp på stan slank jag in på teknikmagasinet och köpte nya muddar till mitt headset. (tappade en mudd igår på mässan, buhu) 3st par för 19:-, helt okej, jag behövde ju liksom!

stockholm blir det också på tisdag slog det mig. jag och min syster ska hitta alldeles själva på örebro resecentrum. hur ska vi komma på rätt spår och rätt tåg? haha, det lär bli en upplevelse. jag måste föresten tvätta kläder., och snacka med mamma om pengar.

julia är bäst, haha, träffade henne all the time igår på mässan. kör vi i helgen eller nästa?

nya alternative press måste säljas i örebro! fob är på covert, snyggaste covert också. faktiskt bättre än det på rocksound. och det på rocksound var jävligt snyggt!

nej men nu ska jag inte plåga er mer, ciao / AG

Kommentarer
Postat av: Anonym

desperate blir bättre, jag lovar ;)

2008-10-22 @ 21:09:23
URL: http://aliceelofsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

men mamma har ju sådana knäppa idéer ibland =) välj det du vill =) så lägger vi all press på august sen istället =) see ya on friday bitch <3

2008-10-22 @ 21:46:12
Postat av: Anonym

2008-10-23 @ 14:25:09
Postat av: Julia

VI KÖR BÅDA HELGERNA!!?!!?!?

2008-10-23 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0