never dream alone


idag så väntas ashlee wentz föda hennes och pete wentz barn. enligt svenska tidningar, t.om deras son. men vem vet om man kan lita på tidningarna. lycka till, ash. whenever u deliver.

jag har nyss varit hos tandläkaren, klockan är 08:25 och jag hade en tid vid 07:45. det är synd om mig att behöva gå upp så tidigt, well. jag hann med bussen och hade tur med bussen hem, så nu sitter jag här och väntar på att få boka biljetter till katy perry, om jag nu skulle hitta var man kan köpa dem. typiskt. när jag väl går på nån konsert så ska ju det såklart vara omöjligt att hitta biljetter. aja, vi får se hur långt tålamod jag har. jag vill ju hinna se the nightmare before christmas innan mina syskon vaknar.  just det, guys - it's halloween!

Kommentarer
Postat av: Lina

stackare som måste gå till tandläkare så tidigt på morgonen!

2008-10-31 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0