natural disaster

  
nu är det dags att shape up. jag gillar inte min blogg, och jag känner för att fortsätta så behöver jag tycka om min egen blogg. men jag får fixa det någon annan gång. jag är way to tired för att greja det nu.

idag var det fota med ella och mer bilder kommer senare eftersom hon måste hem och ladda över de bilder vi tog med hennes kamera och skicka dem till mig först. :) i like 'em a little.

ikv / imorgon blir det att instalera datorn som vi fick av min faster. hon flyttade häromveckan och då hade hon en extra dator som hon inte behövde. så då fick vi den! vi kommer dock inte ha internet på den men jag kan ju spela alla mina sims spel på den. jag är totaly in love i sims orginalet, sims 2 suger.

gym class heroes makes me happy.
fortfarande ont överallt.
ge mig nya fob intervjuer.
skriver senare.
ciao

Kommentarer
Postat av: helena

men hej snyggt hår jättemycket!

2008-10-18 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0