make them dance like we were shooting their feet

nu är jag äntligen hemma. tågresan var skakig och försenad. jag mådde illa typ sista timmen. men i alla fall, imorrn är det halloween! jag ska till tandläkaren 07:45 och sen ska jag hem boka biljetter och sen kolla på '**** live in phoenix' och 'the nightmare before christmas'. yea. that's right! jag ska på katy perry på nalen i stockholm 22 februari med ella! mer än så vet jag inte. tider & priser får man väl veta när man bokar biljetterna imorrn bitti. undrar när själva biljettsläppet happens för de kan ju inte ta slut allt för fort... eller? i alla fall, ella - vakna tidigt så ringer jag dig så bokar vi samtidigt!

yes. nu blev man glad. bara 3 månader och 3 veckor kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0