i'm bringing sassy back!

idag var det tänkt att vi skulle ha lektioner halva dagen sen skulle några ur nian till conventum och uppträda med fredrick svan på hans konsert. vi skulle köra på imagine med john lennon och det inte allt så orkända hooked on a feeling. men när vi kom dit sa dem att det var några som hade ett möte där och de skulle sitta där hela kvällen så konserten blev inställd. alla blev jättebesvikna eftersom vi har tränat in dessa stämmor i typ två veckor nu. (jag lärde mig allt som hastigast igår) lärarna sa åt oss att åka tillbaka till skolan men det kunde dem glömma. vi skulle endå få betalt och få äta i restuarangen där så jag, jessica, caroline, lydia & karin gick itll mcd en timme innan vi fick mat. jag gick ju såklart förbi och köpte pringles sourcream and cheese chips, fettot som jag är. sen åt vi järregod mat och åkte tillbaka till skolan endå för vissa sa att vi inte skulle ha no utan att vi skulle leka ngt. men lurade blev vi, det blev no/matte med andreas sen till mammas jobb. ringde lina och snackade lite hann man också med innan man åkte till affären och handlade. när jag kom hem vid fyra nånting så mådde jag jätteilla och gick upp på mitt rum och la mig. sen somnade jag! jag vaknade vid sex och jag trodde det var fredag morgon, alltså att jag hade sovit i 14 h men inte så härligt hade jag det. nu har jag ätit och väntar på ellas telefonsamtal.

(grattis föresten om du läste den längta ointressantaste texten ever, eller om jag tänker efter så är ju alla mina texter det)

jag har matteprov imorgon men jag känner att jag behöver inte träna på ngt. känner mig lite dum som inte pluggar men jag kan ju redan allt så varför plugga? vi har negativa tal och sådär. ni vet (-2) x (-6[upphöjt till] 2.  (hittar inte upphöjt knappen) i början tyckte jag det var svårt men inte nu längre.

ikväll är det inget bra på tv förutom hell's kitchen och criminal minds som går samtidigt klockan 22. innan det blir det nog patd videos som jag har brännda :D

imorrn är sista dan i skolan innan två veckors prao och en veckas lov. skönt! fast en grej blev jag lite orolig för, när vi kommer tillbaka till skolan är det två veckor innan vår stora julkonsert på conventum, och vi har inte ens börjat att träna på våra låtar, vi som vanligtvist har sådär 2-3 månader på oss.. :s

'headfirst slide into cooperstown on a bad bet' - fall out boys nya singel. i love it.
-... i will never end up like him..

imorrn blir det också stan med ella. köpa nya rocksound på pressbyrån för 60:- där pete and patrick är på framsidan. sen har mina källor sagt att det finns en ny fall out boy tshirt på bon dia... aja, senare ! /ag

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, härligt xD Lycka till på provet ;)



ooh, jaa, i love deras nya singel också :) ! Speciellt allra allra början :)<3

2008-10-09 @ 19:01:50
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0