i would love to see you try

 
    
gårdagens:
lila linne - hm
blåa jeans - entertinment
vit sjal - gammal
guld armband - gammal
flätat armband - prag
lila armband - liverpool (present från ella!)
svart keps - hm

igår var skoj, julia och ella kom till mig och vi gjorde massa galna grejs. haha. vi åt mycket godis så att vi kände att vi ville spy, och sen lite till. haha, det borde vara vårat motto. ät tils du spyr - och sen lite till. snart kommer ella. vi får se vad vi hittar på.

måndag blir det vi tre igen, dåfan!! men sen ska jag ju till sthlm. det blir också fun fun fun ! måste ringa massor med pers.

i hate this part - pussycat dolls.
suprise, suprise! faktiskt en riktigt fin låt.

hahaha, jag älskar the panic at the disco videon som de skrev och gjorde en video till ' it's almost halloween' jag lägger upp den senare, läs lite om den på george's blogg http://weresoblogging.com

men nu ska jag i alla fall äta lite mer godis. skriver senare. ciiiiiaaaao

Kommentarer
Postat av: juull

finaste bilderna nånsin skicka u bastard,.

2008-10-26 @ 15:58:19
Postat av: felicia

haha, älskar också den videon xD pinsamt rolig :D

2008-10-26 @ 21:20:34
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0