i will die without attention

nu har jag städat. skönt eftersom jag jämt går och drar på det.  har smsat med julia också och blivit grymt taggad på att börja fota. men nu skulle hon ut och springa bara för att hon är bäst och jag aldrig skulle orka det.

the academy is... är bäst. jag älskar after the last midtown show. jag ska fixa att om ni klickar på låten så ska ni kunna lyssna på den och sådär men jag orkar inte just nu. det tar jag som sagt också när jag känner att jag har tid.

fortfarande har jag inte läst rock sounden. men jag är taggad. sen blir det äta, fixa i ordning mig och fota! :D
feel free to text me!

Kommentarer
Postat av: Julllsss

Oh lala! fotar du nu?? söft. jag ska äta nuuuuuu tralalallaaaaa jag har skriv kramp! jag vill skrivaaaa! så jag messar dej nuuu!

2008-10-11 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0